Częste pytania

Masz pytanie dotyczące firmy Glitter? Odpowiedź znajdziesz tutaj. Z menu wybierz dziedzinę, która Cię interesuje.

  • W jakich godzinach otwarte są sklepy Glitter?

    Nasze godziny pracy mogą różnić się w zależności od sklepu. Po wyszukaniu konkretnego sklepu za pomocą funkcji "Znajdź sklep" wyświetlą się również godziny otwarcia danej placówki.

    Do góry
  • Czy posiadacie karty podarunkowe?

    Glitter oferuje karty podarunkowe we wszystkich sklepach. Karta podarunkowa jest ważna przez dwa lata od daty zakupu i można ją zrealizować w kraju, w którym została nabyta.

    Do góry
  • Jak działa wasza karta bonusowa?

    Mamy system bonusowy, polegający na tym, że za każde zakupy o wartości 50 zł otrzymuje się stempel. Po uzyskaniu 8 stempli, można wybrać sobie produkty o łącznej wartości 50 zł. Dotyczy to całego asortymentu przy jednorazowych zakupach. Komplet stempli należy zebrać w ciągu jednego roku. Kartę można zrealizować w ciągu roku od uzyskania ostatniego stempla. Nie ma możliwości wymiany zakupów bonusowych na gotówkę.

    Zakup karty podarunkowej nie jest wliczany do zakupów bonusowych, natomiast zakupy dokonywane na kartę podarunkową uprawniają do wliczenia jako bonus.

    Do góry
  • Co zrobić, jeśli produkt jest uszkodzony?

    Jeśli produkt jest uszkodzony, należy zanieść go z powrotem do sklepu, gdzie zostanie wymieniony na nowy lub podobny. W przypadkach spornych stosujemy wytyczne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczące reklamacji.

    Do góry
  • Czy można zwrócić produkt bez podania przyczyny?

    Firma Glitter przyjmuje zwroty zakupionych produktów. Zwracany produkt można wymienić na inny lub otrzymać zwrot gotówki na kartę podarunkową do wykorzystania w naszych sklepach. Zwrotu i wymiany można dokonać w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Zwrot i wymiana są możliwe za okazaniem paragonu zakupu i tylko w przypadku, gdy produkt nie był używany i znajduje się w nienaruszonym opakowaniu.

    Do góry