Informacje o firmie

Koncepcja biznesowa Glitter

Glitter kieruje swoją ofertę do klientek w każdym wieku, oferując duży wybór modnej biżuterii, akcesoriów do włosów i innych dodatków w przystępnej cenie, w połączeniu z profesjonalną obsługą w inspirujących sklepach, sprzedażą hurtową oraz imponującą sprzedażą online.

Wizja Glitter

Naszą wizją jest stanie się najlepszym wyborem w oczach klientek, jeśli chodzi o biżuterię, akcesoria do włosów i inne dodatki. Realizujemy nasz cel, przekraczając oczekiwania naszych klientek na wszystkich rynkach, na których jesteśmy obecni.

Misja Glitter

Chcemy sprawić, by nasze klientki lśniły każdego dnia.

Historia Glitter

W latach 70. XX wieku założyciel firmy Glitter, Sven-Axel Svensson, posiadał w Söderköping niewielki sklepik z tytoniem. Któregoś dnia przyszła do niego kobieta z pytaniem, czy sprzedaje korale – i wówczas narodził się pomysł, aby otworzyć hurtownię biżuterii.

W roku 1992 Sven-Axel rozwinął swoją działalność hurtową i otworzył swój pierwszy własny sklep Glitter, który dał początek sieci Glitter.

W 1999 r. Sven-Axel zmarł, a firmę kupiło przedsiębiorstwo inwestycyjne KF Invest.

W roku 2004 firma Glitter przeszła w ręce Bergendahl & Son AB, koncern handlowy należący od czterech pokoleń do rodziny Bergendahl-Mylonopoulos i Glitter ponownie stała się firmą rodzinną.

W roku 2007 przeniesiono siedzibę z Söderköping do Sztokholmu, gdzie w dniu dzisiejszym znajdują się działy Zaopatrzenia, Marketingu, Kontroli i IT. Magazyn i Administracja są nadal w Söderköping.

W 2010 r. firma Glitter świętowała posiadanie 250 sklepów w pięciu krajach.